Живей във форма – Ясно послание за осъзнато и целенасочено търсене на здравословен начин на живот.
Комфорт за духа –Вътрешен дизайн и подредба, съобразени изцяло с максималното удобство на клиента. Място за удовлетворяване на духа и обогатяване на познанията, където можеш веднага да грабнеш продукта, който те е впечатлил.
Удобство и практичност – Място за снабдяване с ежедневно необходимите продукти за цялото семейство. Широк асортимент стоки на самообслужване (около 6000 артикула) с цел предоставяне възможност на потребителя за богатство на избора измежду алтернативните продукти;
Култ към информацията – Опознаване на продуктите с всички възможни сетива. Място за запознанства с иновации и нови тенденции, където се предоставя лесен достъп до изчерпателна информация;
Професионализъм – Квалифицирана консултантска помощ от специалистите в магазина и лично отношение към клиента. Достатъчно на брой, добре обучени консултанти, позитивни и енергични, винаги на разположение в необходимия момент. Специални места за обсъждане и допитване;
Програма „Българска Роза” – Подкрепа на българските производители на качествени продукти, които имат модерно отношение към потребителите;
Любов към планетата – Преференцираме „зелените” стоки и така поддържаме фокус към био и природо-съобразни продукти и подпомагаме техните производители.