Упражнения за майка и бебе

- забавно, лесно и вкъщи

Преди упражненията разтегнете се хубаво, все едно ставате от сън.
http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-photography-mother-baby-doing-exercise-young-does-physical-yoga-exercises-together-her-image33124817
Разтягане 2
Изпънете единият си крак в страни, а другият го сгънете за да получите 90° ъгъл. Сложете бебето си на сгънатият крак и го придържайте с едната ръка.
С другата се опитвайте да стигнете пръстите на разпънатият Ви крак. Сменете крака и пак.
http://www.dreamstime.com/stock-photo-mother-baby-gymnastics-young-does-physical-fitness-exercises-together-her-image33125280
Разтягане 3
Изпънете единият си крак в страни, а другият го сгънете за да получите 90 ъгъл. Сложете бебето си на сгънатият крак и го придържайте с ръката от страната на изпънатият крак. Другата ръка сложете встрани наглавата и се навеждайте в посока на опънатият крак. Сменете крака и пак.
http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-image-healthy-mother-baby-making-gymnastics-young-does-physical-yoga-exercises-together-her-image31405826
 
Лицеви опори
Поставете бебето на по гръб на земята и застанете над него, както е показано на картинката. Дръжте гърба изправен и започнете да свивате и разпъвате ръцете си.
Може да давете по една целувка всеки път като доближите бебето си. 🙂
 
http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-photo-mother-does-gymnastics-her-baby-young-physical-fitness-exercises-together-image31405805

Упражнения за крака

Легнете по гръб и сгънете краката си. Повдигнете ги, докато не застанат в 90-градусов ъгъл. Сложете бебето да легне върху тях по корем и започнете да ги вдигате надолу и нагоре.
 
http://www.dreamstime.com/stock-image-mother-baby-gymnastics-young-does-physical-yoga-exercises-together-her-image31405741
Упражнения за дупе
Легнете по гръб и поставете бебето си на корема. Подвигайте дупето си маскимално нагоре, все е едно правите мост, но без да вдигате раменният пояс. И нагоре-надолу.
http://www.dreamstime.com/stock-photography-mother-baby-gymnastics-young-does-physical-fitness-exercises-together-her-image31405782
Упражнения за крака
Изправете се прави, дръжте с две ръце бебето ви. Подигайте колкото се може повече единият си крак нагоре и после надолу. Дръжте го изпънат, не го сгъвайте.
Упражнения за крака

Оставете коментар

Абонирай се за нашия бюлетин:

Scroll to Top