Пролетна диета

- как да вляза отново във форма

В началото на всяка пролет се качвате на кантара, ужасявате се от цифрата, която показва и предриемате драстични мерки. Избирате си тежка пролетна диета и не мислите за нищо друго освен за това как да се напъхате в чудната пролетна рокля, която сте обличала само веднъж през миналия сезон. Успокойте се. Припомнете си началото на миналата пролет и на по-миналата, и на по-по-миналата. Напълно нормално е след зимата да сте качила няколко килограма. Не е нужно да измъчвате тялото си с тежки диети, а душата си с мрачни мисли. Просто преминете от зимен към летен режим на хранене и сваляйте излишните килограми бавно. Така ще се чувствате далеч по-добре.

Намалете количеството храна

През зимата ядем повече, нищо че храната е доста по-тежка. Празници, семейни вечери, нуждата на тялото от повече енергия и топлина – всичко си казва думата. С идването на пролетта започнете да намалявате количеството храна, което поглъщате. Хапвайте обилно на закуска, добре на обяд и съвсем малко на вечеря. Старайте се между тези три храненета да не изядете един пакет вафли, три ябълки и един сладолед. Добра идея е да наблегнете предимно на ябълките. Първата седмица ще ви се струва, че сте все гладни. На втората усещането ще изчезне.

Яжте летни супи на обяд

Таратор, доматена супа, крем супа от моркови, зеленчукова супа – нека това бъде първото, което хапвате на обяд. И не, не слагайте в крем супата допълнително сирене. Поръчайте си по-малка порция основно ястие. Гарантирано е, че след супата, ще ви стигне.

Заменете вечерята със салата

Спрете да готвите за вечеря. Намерете си рецепти на различни салати, вижте какво ви предлага близкия пазар и експериментирайте с домати, краставици, лапад, рукола, маруля, репички, ядки.

 http://www.dreamstime.com/-image19629853

Пийте по чаша вода сутрин на гладно

Създайте си навика да изпивате по една голяма чаша хладка вода веднага след като се събудите. Тя помага за прочистването на организма ви, а и след нея закуската не е толкова разточителна. Просто не се чувствате чак толкова гладни.

Разхождайте се през деня

Пролет е. Подайте си носа навън от офиса или дома си. Използвайте обедната си почивка, за да се разходите на слънце. Това ще ви зареди с добро настроение, енергия и желание да тичате, да скачате, да танцувате. А какъв по-ефективен начин за отслабване от този?

 Jumping

Не яжте между основните хранения или поне не джънк фууд

Вземете си сушени смокини и фурми. Всеки път, когато ви се прииска да хапнете една вафла, да си отворите едни солети или един чипс, хапвайте една фурма и пийте вода. От време на време разнообразявайте фурмите със смокини.

Пролетта носи винаги добро настроение, желание да правите неща със семейството и близките си хора и да се впуснете в приключения. Не помрачавайте дните си с тежки диети и мисли за това колко сте дебела. Просто минете от зимен на пролетен режим и се радвайте на пробуждащия се живот. Така със сигурност ще сте винаги хубава.

Прочетете още

Диета и депресия
5 трика за загуба на тегло 
Да свалим килограми с ядене 

Оставете коментар

Абонирай се за нашия бюлетин:

Scroll to Top