5 трика за загуба на тегло

- без диети и упражнения

Най-ефективният начин за отслабване е само един – ядете по-малко и тренирате повече. За по-голямата част от хората обаче този съвет е непосилен за спазване. Не искате да отслабвате драстично? Нужна ви е помощ, за да влезете лека-полека във форма? Следващите 5 съвета са специално за вас.
 
1. Яжте топла супа преди основното ястие на обяд и на вечеря. Горещата супа не може да се яде бързо колкото и да сте гладни. Така тя задава един ритъм на хранене, при който осъзнавате, че сте сити далеч преди да сте хапнали 2 основни ястия и половин хляб. Естествено не си поръчвайте супи на сметанова основа, за да не трупате допълнително излишни мазнини и калории.
 
2. Не яжте точно преди лягане. Освен, че ще ви е тежко на стомаха и няма да можете да спите добре, ще натрупате допълнително мазнини. Научно е доказано, че складирането на мазнини по време на сън се увеличава. Затова не е все едно дали ще се почерпите един сладолед след обяда или точно преди да се отправите към леглото.
 
3. Ходете повече. Наистина. Не е нужно да отивате до магазина на съседната пряка с кола, да ползвате винаги асансьор или ескалатор и да се надявате да построят метро от банята до дневната ви.
Не е нужно да ходите на специални тренировки, за да отслабнете. Достатъчно е да  стигнете пеша от работа до магазина, да напазарувате, да минете през аптеката и след това да се приберете в къщи. Ако нямате много покупки, качете се пеша по стълбите. Изпълнявайте поне половината от ежедневните си задачи без да ползвате транспорт и бързо ще усетите ефекта.
Диета
4. Яжте люти храни. Хапването на люта чушка, чили или някакво люто предястие преди основното блюдо подтиска апетита. Пробвайте една от следните рецепти:
 

  • разбъркайте 1 чаена лъжичка смляна на ситно люта чушка, в пюре от авокадо и хапвайте от сместа преди ядене;
  • поръсете 1 нарязан домат с 1 чаена лъжичка чили на прах и го изяжте като салата преди основното ястие.

 
5. Не яжте след 18 часа вечерта. Или най-късно след 19 часа. Това ще ви помогне повече от всичко да свалите ненужните килограми и да възстановите формата си.
 
Бъдете упорити и със сигурност ще постигнете желания ефект. Успех!
Прочетете още:
Диета и депресия 
Съвети за отслабване 
6 начина да контролирате глада си 

Оставете коментар

Абонирай се за нашия бюлетин:

Scroll to Top