Суха кожа на краката

- как да се справя? Вижте няколко съвета:

След два дни на плажа забелязвате как кожата на краката ви – от коляното до върха на пръстите – става на малки бели люспички, бели се, а стъпалата ви направо драскат. Нормално е кожата ви да изсъхва повече от слънцето, солената вода и пясъка, но проблемът е лесно решим. Хидратирайте я! Предлагаме ви няколко начина за това:

Използвайте крем за тяло с алое вера и витамин Е или бебешко масло за тяло с лавандула. Алое вера действа хидратиращо, а лавандулата успокоява, преценете кое ще е по-добре за вас.

Суха кожа на кракатаМаслиново и кокосово масло, могат да се нанесат директно върху най-проблемните зони. Постоянната употреба на едно от тях ще предотврати следващо изсушаване на кожата и ще я направи гладка и здрава.

Слагайте слънцезащитен крем. Ултравиолетовите лъчи са вредни, освен това допълнително изсушават и състаряват кожата.

Направете си домашен компрес, ако по принцип сте със суха кожа и положението вече е изключително зле. Намажете стъпалата си с вазелин, обуйте памучни чорапи и спете с тях. На сутринта ги свалете и изплакнете ходилата си с топла вода. След това внимателно отстранете мъртвите клетки с груба кесия. Когато приключите с процедурата, ще ви остане само да нанесете хидратиращ крем.

Избягвайте употребата на обикновен сапун. Мийте се със сапун с масло от шеа или с какаово масло.

Потърсете си крем, създаден специално за овлажняване на ходилата. Там кожата по принцип е по-груба и е добре да я поглезите.

Пийте много течности – вода, чай, сокове.

Избягвайте да киснете краката си в топла вода дълго време, защото тя допълнително изсушава кожата.

Да се погрижите за кожата на краката си ще ви отнема не повече от 5 минути дневно. Не я пренебрегвайте, защото твърде сухата и лющеща се кожа, освен че изглежда зле, се напуква и започва да боли. Вземете няколко прости мерки навреме.

Прочете още:
Как да премахнем мазолите 
Грижа за лактите и колената
Грижа за суха кожа 

Виж още:

Козметика за крака

Оставете коментар

Абонирай се за нашия бюлетин:

Scroll to Top