11 храни за плосък корем

Правите упражнения, спазвате диети, има някакъв резултат, но рано или късно отново...

Вие искате да имате плосък корем. Правите упражнения, спазвате диети, има някакъв резултат, но рано или късно отново се връщате в изходна позиция – искате да имате плосък корем. Предлагаме ви да се запознаете с 11 храни, които ви помагат да изгорите мазнините на проблемното място. Включете ги в ежедневното си меню, комбинирайте ги със спорт и със сигурност ще постигнете по-добър и дълготраен ефект.

Овесени ядки. Сутрешният глад ви напада заради понижените нива на кръвна захар. Богатата на фибри закуска с овесени ядки остава в стомаха ви в продължение на часове и ви спасява от нахвърлянето върху сладки, мазни, тестени изделия. Избирайте обикновена закуска с овесени ядки. Не прекалявайте с подслаждането и добавяйте повече плодове.

Бадеми и други ядки. Минете на режим – стабилна закуска, добър обяд и салата или кисело мляко за вечеря. Какво да правите, ако междувременно изпитвате глад? 24 бадема са достатъчни, за да решите проблема без да натрупвате калории.

Протеин на прах. Не, той не е само за фитнес маниаци. Протеинът на прах съдържа аминокиселини, които изгарят мазнините и спомагат за натрупването на мускулна маса. Не го смесвайте с шоколадов шейк от Макдоналдс. От това няма да има ефект. За предпочитане е да ползвате нискомаслено кисело мляко.

Зехтин. Той или маслото от рапица ще ви помогнат да поддържате холестерола под контрол и да задоволите апетита си.

Горски плодове. Те са богати на витамини и фибри. Ще ви помогнат да се чувствате сити по-дълго време. Старайте се да са пресни. Сладката и желираните плодове съдържат твърде много захар. Избягвайте ги.

Яйца. Съдържат витамин В12, от който тялото ви се нуждае, за да преработи мазнините. Посъветвайте се с доктора си за това колко често можете да ядете яйца, ако холестеролът ви е висок.

Боб и бобови растения. Те са нискокалорични, пълни с протеини и фибри, които поддържат тонуса ви и ви помагат да губите тегло.

Постно месо и риба. Вашето тяло изгаря повече калории, когато преработва протеини, вместо въглехидрати или мазнини. За да намалите наситените мазнини е по-добре да изберете риба тон или сьомга.

Пълнозърнести храни. Избирайте пълнозърнести храни, богати на фибри.

Пресни зеленчуци. Спанак, броколи – те са заредени с фибри и много малко калории. Една салата преди ядене – без дресинг, шунка и крутони – е напълно достатъчна, за да утоли първоначалния ви глад. Така ще ядете по-малко от останалите ястия и няма да трупате калории.

Млечни продукти. Калцият помага да се разграждат мазнините и намалява натрупването им.

Студен чай. Според швейцарски изследователи, ако пиете чай ще изгорите 266 калории повече за един ден. Не, не се втурвайте към магазина. Студеният чай, който ще вземете от там е с твърде много подсладители и консерванти. По-добре си направете чай в къщи. Сложете му лед и готово. Пийте по 4 чаши дневно.

Успех.

Оставете коментар

Абонирай се за нашия бюлетин:

Scroll to Top